2009-01-20

Zenbat?


Denok balio dugu zerbait.
Edo hori esan zuen behin, norbaitek...

Eta esanari jarraiki, galdetzen diot nire buruari, zenbat balio du(da)n
nire gorputzak...
Izan ere, krisiak...krisiak eragin egiten du.
Krisiak... horren da txarra, horren da gaiztoa krisia...
pentsatzen jartzen gaituela guztiok.
Batzuek, (batzuetan) kapitalismoa dudan jartzen hasten dira...
Ni... nik soilik krisia gainditu baino ez dut nahi.

Eta horregatik, galdetzen diot, nire buruari...
zenbat balio duen, nire gorputzak.
San Frantziskon, denontzako lekua, egongo delakoan...

3 comentarios:

  1. oh bai, uste dut hanka horien jabea badakidala nor den.... ze ondoooooooooooo!!!!!!!!!!!!! muxu guapetona!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Bueno, bueno, bueno....
    Ongi etorri!!! Aupa zu! Bejon deizula!! Eskerrik asko!!! Bueno, bueno, atzo eta gaurko martxan jarraituz gero...laster honek benetako blog baten itxura ere hartuko du! Hau da hau!!!
    Politt hori...izan dut zure pertsonalitate bipolar horren berri, eta ez larritu. Jakin hemengo bi pendeja hauek zugan sinesten dugula.
    Edo bai behintzat taula ulergaitz hori primeran ulertzen duen zure bi zatietako batengan!!
    Beraz,gora bihotzak!!! Lasaitu, zigarrotxo bat erre...ta...
    Arriba ese animo!!!!!

    ResponderEliminar
  3. http://mx.answers.yahoo.com/question/index?qid=20060817131702AAbZKwD Hemen duzu galdera bera...

    ResponderEliminar